Blue Bolt to polski zespół stawiający na innowację i nieustanne poszukiwanie nowych możliwości w ułatwianiu życia użytkownikom różnorodnych rodzajów budynków.
Naszą wizją jest dostarczanie przyjaznych i łatwych do wdrożenia rozwiązań automatycznego, mobilnego dostępu dla wszystkich nieruchomości, niezależnie od rodzaju i wieku. Szczególną uwagę przykuwamy do istniejących budynków, gdzie tradycyjne wymiany systemów kontroli były do tej pory długim i kosztownym procesem.
Misja Blue Bolt skupia się na wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań do wachlarza budynków biurowych, mieszkalnych lub logistycznych, tchnąć w nie nowe życie i poprawiając jakość środowiska życia czy pracy w zrównoważony sposób.
Nieustannie działamy, aby otwierać naszym klientom i użytkownikom drzwi do nowych możliwości.
Polityka prywatności
Karta gwarancyjna
Karty katalogowe
Instrukcja - wersja polska
Wszechstronność na każdym budynku
Działanie niezależnie od internetu i zasięgu
Sprawna komunikacja na terenie budynku
Szybka integracja z platformami zewnętrznymi
Drzwi
Wind
Szlabanów
Bram
Tripodów
Klamek
Szafek
Schowków
Oczywiście, platforma Blue Bolt działa całkowicie niezależnie.
Należy zgłosić się do administratora budynku lub biura, podając swój adres email, na który wysłane zostanie zaproszenia do aplikacji, a także wskazać jakie dostępy będą Ci potrzebne.
Zasięg zależy od indywidualnej konfiguracji każdego urządzenia, jednak w otwartym terenie jest to nawet 50m, podczas gdy wewnątrz budynku, około 20m.
Nie musisz mieć ciągłego dostępu do internetu, aby otwierać zamki, jednak administrator może to ograniczyć - wtedy dostęp do internetu może być wymagany.
Jak najbardziej! Wejdź do sekcji ‘Goście’, aby dodać nowego użytkownika i przydzielić mu dostęp do wybranych zamków. Pamiętaj jednak, że administrator Twojego budynku/biura może ustawić limit zaproszeń - skontaktuj się z nim, aby dowiedzieć się ile osób możesz zaprosić.
Urządzenia komunikują się ze sobą przez Bluetooth Low Energy - jest to technologia, która zapewnia szybką transmisję danych bez obciążania baterii Twojego telefonu.
Niezwłocznie poinformuj administratora Twojego budynku/biura - on usunie Twoje dotychczasowe konto oraz znajdujące się na nim uprawnienia dostępu. Następnie stworzy nowe konto i ponownie przydzieli odpowiednie dostępy.
Aplikacja nie posiada funkcji odpowiedzi na powiadomienia, możesz jednak zostawić swoją reakcję pod wiadomością, a także pobrać załączone przez administratora pliki.
Aby zmienić swoje hasło logowania, należy najpierw zalogować się w aplikacji za pomocą linka lub starego hasła. Z ekranu Dashboard należy wejść w Ustawienia poprzez dotknięcie ikony trzech kresek lub koła zębatego (w zależności od używanego urządzenia) i wybrać “Zmień hasło”. Aplikacja poprosi o wpisanie i potwierdzenie nowego hasła. Od tego momentu możesz korzystać z nowego hasła przy kolejnych logowaniach.
W pojedynczych przypadkach, mail powitalny może zostać zablokowany przez skrzynkę mailową lub utknąć w spamie. Jeśli nie możesz odszukać maila, wejdź w aplikację, podaj swój adres email, a następnie wybierz opcję “Zaloguj się linkiem”. Na Twoją skrzynkę przyjdzie nowa wiadomość ze świeżym linkiem, którego otwarcie umożliwi zalogowanie się w aplikacji.
E-mail: support@bluebolt.pl
Numer telefonu +48 501 553 379