© Blue Bolt 2023

O nas

Blue Bolt to polski zespół stawiający na innowację i nieustanne poszukiwanie nowych możliwości w ułatwianiu życia użytkownikom różnorodnych rodzajów budynków.

Naszą wizją jest dostarczanie przyjaznych i łatwych do wdrożenia rozwiązań automatycznego, mobilnego dostępu dla wszystkich nieruchomości, niezależnie od rodzaju i wieku. Szczególną uwagę przykuwamy do istniejących budynków, gdzie tradycyjne wymiany systemów kontroli były do tej pory długim i kosztownym procesem.

Misja Blue Bolt skupia się na wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań do wachlarza budynków biurowych, mieszkalnych lub logistycznych, tchnąć w nie nowe życie i poprawiając jakość środowiska życia czy pracy w zrównoważony sposób.

Nieustannie działamy, aby otwierać naszym klientom i użytkownikom drzwi do nowych możliwości.

Jak działa nasz system?

Wszechstronność na każdym budynku

Działanie niezależnie od internetu i zasięgu

Sprawna komunikacja na terenie budynku

Szybka integracja z platformami zewnętrznymi

Do jakich rodzajów przejść/zamków można stosować Blue Bolt?

Drzwi

Wind

Szlabanów

Bram

Tripodów

Klamek

Szafek

Schowków

Często zadawane pytania

Czy nadal będzie można korzystać z kart i domofonów?

Oczywiście, platforma Blue Bolt działa całkowicie niezależnie.

Jak zalogować się w aplikacji?

Należy zgłosić się do administratora budynku lub biura, podając swój adres email, na który wysłane zostanie zaproszenia do aplikacji, a także wskazać jakie dostępy będą Ci potrzebne.

Z jakiej odległości otworzę drzwi?

Zasięg zależy od indywidualnej konfiguracji każdego urządzenia, jednak w otwartym terenie jest to nawet 50m, podczas gdy wewnątrz budynku, około 20m.

Czy wszędzie przy drzwiach musi być internet?

Nie musisz mieć ciągłego dostępu do internetu, aby otwierać zamki, jednak administrator może to ograniczyć - wtedy dostęp do internetu może być wymagany.

Czy mogę dodawać swoich gości do aplikacji?

Jak najbardziej! Wejdź do sekcji ‘Goście’, aby dodać nowego użytkownika i przydzielić mu dostęp do wybranych zamków. Pamiętaj jednak, że administrator Twojego budynku/biura może ustawić limit zaproszeń - skontaktuj się z nim, aby dowiedzieć się ile osób możesz zaprosić.

Jakich technologii używa Blue Bolt do otwierania drzwi?

Urządzenia komunikują się ze sobą przez Bluetooth Low Energy - jest to technologia, która zapewnia szybką transmisję danych bez obciążania baterii Twojego telefonu.

Straciłem telefon, co powinienem zrobić, aby zabezpieczyć aplikację?

Niezwłocznie poinformuj administratora Twojego budynku/biura - on usunie Twoje dotychczasowe konto oraz znajdujące się na nim uprawnienia dostępu. Następnie stworzy nowe konto i ponownie przydzieli odpowiednie dostępy.

Czy mogę odpowiadać na powiadomienia od administratora mojego budynku?

Aplikacja nie posiada funkcji odpowiedzi na powiadomienia, możesz jednak zostawić swoją reakcję pod wiadomością, a także pobrać załączone przez administratora pliki.

Jak mogę zmienić swoje hasło logowania w aplikacji?

Aby zmienić swoje hasło logowania, należy najpierw zalogować się w aplikacji za pomocą linka lub starego hasła. Z ekranu Dashboard należy wejść w Ustawienia poprzez dotknięcie ikony trzech kresek lub koła zębatego (w zależności od używanego urządzenia) i wybrać “Zmień hasło”. Aplikacja poprosi o wpisanie i potwierdzenie nowego hasła. Od tego momentu możesz korzystać z nowego hasła przy kolejnych logowaniach.

Co zrobić jeśli moje konto zostało utworzone, jednak nie otrzymałem maila powitalnego?

W pojedynczych przypadkach, mail powitalny może zostać zablokowany przez skrzynkę mailową lub utknąć w spamie. Jeśli nie możesz odszukać maila, wejdź w aplikację, podaj swój adres email, a następnie wybierz opcję “Zaloguj się linkiem”. Na Twoją skrzynkę przyjdzie nowa wiadomość ze świeżym linkiem, którego otwarcie umożliwi zalogowanie się w aplikacji.

Kontakt

Bądźmy w kontakcie! Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej aplikacji, możesz zadać je za pomocą formularza.
Możesz również skorzystać z naszej sekcji FAQ adresującej najczęstsze pytania użytkowników
Do Twojej dyspozycji pozostaje też nasz dedykowany dział wsparcia, który pomoże rozwiązać Twoje problemy!

E-mail: support@bluebolt.pl

Numer telefonu +48 501 553 379

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana! Przepraszamy, coś poszło nie tak
Znajdź nas w mediach społecznościowych!