© Blue Bolt 2023
CASE STUDIES

Projekt biurowy

Zadanie:

Zapewnić jednemu użytkownikowi korzystającemu z wielu biur jednolitą jakość działania aplikacji budynkowej na każdym z nich

Wyzwania:

  • Unifikacja funkcjonalności aby spełniały wymogi różnych budynków w różnych lokalizacjach
  • Umożliwić dostęp o każdej porze bez przenoszenia ze sobą narzędzi takich jak karta czy pastylka domofonowa
  • Zapewnić łatwy dostęp do przestrzeni i zasobów budynkowych bez angażowania recepcji w tradycyjną awizację gościa

Rozwiązania

  • Niezależnie od lokalizacji, wprowadzona aplikacja zawiera ten sam, klarowny i łatwy do zrozumienia interfejs, oferując użytkownikowi identyczny zestaw funkcjonalności na każdym ze zmodernizowanych budynków
  • Wszystkie dostępy potrzebne do poruszania się po budynku znajdują się w smartfonie, eliminując potrzebę zabierania dodatkowych narzędzi i dając użytkownikom dostęp o każdej porze dnia i nocy.
  • Dzięki funkcji rezerwacji zasobów, użytkownik może z wyprzedzeniem zarezerwować biurko czy salę spotkań na wybrany czas i w danym biurze, nawet jeśli aktualnie się w nim nie znajduje