© Blue Bolt 2023
CASE STUDIES

Projekt biurowy

Zadanie:

Zoptymalizować dostęp do miejsc parkingowych dla dużej organizacji

Wyzwania:

  • Miejsca przypisane na stałe do użytkowników stoją puste podczas ich nieobecności w biurze
  • Brak dostępu do garażu i parkingów budynkowych zmusza gości do długiego poszukiwania miejsc wokół budynku
  • Konieczność fizycznego przekazywania kart, aby umożliwić wjazd do środka
  • System rozpoznawania numerów tablic rejestracyjnych nie wpuści pracownika podróżującego samochodem zastępczym
  • Blokowanie miejsc przeznaczonych dla wysoko postawionych pracowników przez innych w skutek braku odpowiednich oznaczeń

Rozwiązania

  • Aplikacja prezentuje i aktualizuje listę dostępnych zasobów w czasie rzeczywistym, dostarczając użytkownikom precyzyjne dane bez potrzeby poszukiwania wolnego miejsca w garażu
  • Dzięki danym z aplikacji, zmaksymalizowano wykorzystanie miejsc parkingowych należących do biura, jednocześnie unikając nieporozumień i tłoków w garażach
  • Blue Bolt pozwala użytkownikom zapraszać gości do aplikacji, którym gospodarz może następnie udzielić wymaganych dostępów i umożliwić rezerwację miejsca parkingowego na wybrany termin, oszczędzając czas wcześniej spędzany na parkowaniu na zewnątrz
  • Posiadając odpowiednie dostępy w Blue Bolt, goście nie muszę już ustawiać się w kolejce po kartę; smartfon z aplikacją jest wszystkim czego potrzebują
  • W czasie swojej nieobecności, użytkownicy z przypisanymi na stałe miejscami mogą udostępniać je pozostałym pracownikom w wybranych przez siebie przedziałach czasowych, co pozwala uniknąć niewykorzystanych zasobów