Powiadomienia na tablicy ogłoszeń mogą pozostać niezauważone, a maile zagubić się w skrzynce
Administrator boryka się z brakiem skutecznego narzędzia do dotarcia do wybranych grup mieszkańców
Brak narzędzia do sprawdzania dostępności i tworzenia rezerwacji przestrzeni wspólnych
Potrzeba szybkiej realizacji projektu, bez przeciągających się prac
Rozwiązania
Blue Bolt skupił wszystkie powiadomienia od administratora/zarządcy budynku bezpośrednio w aplikacji
Intuicyjność sekcji powiadomień oraz jasny podział na kategorie pozwala użytkownikom szybko odnaleźć odpowiednią wiadomość
Administrator ma do dyspozycji szereg opcji sortowania, pozwalających dostarczyć wiadomość do pojedynczego mieszkańca, wybranej grupy, lub wszystkich lokatorów w budynku
Znajdujący się w budynku klub mieszkańca może być z łatwością rezerwowany na wybrany termin przez aplikację, oferując jednocześnie administratorowi wygodne narzędzie do monitorowania wykorzystania zasobów w jego budynku
Dzięki możliwości błyskawicznego montażu naszych urządzeń, czas od rozpoczęcia instalacji do przekazania platformy do użytku mieszkańcom liczony był w dniach, zamiast tygodni lub nawet miesięcy, jak w przypadku tradycyjnych systemów