© Blue Bolt 2023
CASE STUDIES

Projekt mieszkaniowy 2

Zadanie:

Ułatwić komunikację pomiędzy mieszkańcami a zarządcą ich budynku oraz usprawnić dostęp do pomieszczeń wspólnych

Wyzwania:

  • Powiadomienia na tablicy ogłoszeń mogą pozostać niezauważone, a maile zagubić się w skrzynce
  • Administrator boryka się z brakiem skutecznego narzędzia do dotarcia do wybranych grup mieszkańców
  • Brak narzędzia do sprawdzania dostępności i tworzenia rezerwacji przestrzeni wspólnych
  • Potrzeba szybkiej realizacji projektu, bez przeciągających się prac

Rozwiązania

  • Blue Bolt skupił wszystkie powiadomienia od administratora/zarządcy budynku bezpośrednio w aplikacji
  • Intuicyjność sekcji powiadomień oraz jasny podział na kategorie pozwala użytkownikom szybko odnaleźć odpowiednią wiadomość
  • Administrator ma do dyspozycji szereg opcji sortowania, pozwalających dostarczyć wiadomość do pojedynczego mieszkańca, wybranej grupy, lub wszystkich lokatorów w budynku
  • Znajdujący się w budynku klub mieszkańca może być z łatwością rezerwowany na wybrany termin przez aplikację, oferując jednocześnie administratorowi wygodne narzędzie do monitorowania wykorzystania zasobów w jego budynku
  • Dzięki możliwości błyskawicznego montażu naszych urządzeń, czas od rozpoczęcia instalacji do przekazania platformy do użytku mieszkańcom liczony był w dniach, zamiast tygodni lub nawet miesięcy, jak w przypadku tradycyjnych systemów